
Každý, kdo vlastní hospodu tak moc dobře ví, že se nejedná o nijak lehkou práci. Nejen, že musíte pracovat v době, kdy ostatní slaví nebo mají víkend, ale také musíte potlačit vaše nervy s existencemi, které se mnohdy objeví. Taktéž jste tak trošku psychiatr, protože mnoho lidí si dojde do hospody vylít srdíčko a nasloucháte tak chlapovi, který má 120 kilogramů, je nažraná na drát a vykládává vám, jak je život nespravedliví. I takové jsou pracovní dny v hospodě a člověk se tak musí s touto práci porvat, navíc když je hospoda vaše. Nejhorší věcí však je, když nechodí lidi, nejen, že to hospodského mrzí, ale také nevydělává. Zkuste tedy následující tipy, které vám mohou přivést nové zákazníky.
- Reklamní poutače – Ačkoliv se to nezdá, tak zkuste rozmístit po okolí nebo u hlavních tahů poutače. Právě ty mohou přivést nové zákazníky. Dejte je na místa, kam míří turisti a také na místa, kde je nějaké ubytování. Zaručeně k se u vás někdo nový objeví.
- Jídlo – Ačkoliv máte hospodu, tak nikdy není od věci vařit. Pokud na to máte místo, tak do toho jděte. Nemusíte vařit každý den, ale můžete to zkusit aspoň o víkendu. Pokud máte klientelu převážně chlapů, tak se zkuste zeptat, zda by o víkendu neocenili pečený bůček k pivu. Sami uvidíte, zda to bude mít odezvu. Navíc upéct bůček v troubě není náročné a udělá hodně muziky. Oblizovat se budou i ženy.
- Něco pro mladé – Zkuste také nějaké lákadlo pro mladé. Může to být stolní fotbálek nebo třeba vodní dýmka. Nejlepší tabák do vodní dýmky není drahý a zaručeně se vám investice vrátí. Mladí budou nadšení a rozhodně přijdou na nějaké to pivečko s bůčkem. Klidně to napište i na poutač, ať vědí, že to v hospodě poskytujete.
Člověk, který má hospodu musí být iniciativní a pokud takový budete, tak rozhodně budou chodit lidi. Chce to jen iniciativu a nebýt líný ke svému podniku.